Naša spletna stran uporablja piškotke za potrebe analize obiskov. Ali se strinjate, da na vaš računalnik naložimo piškotke v ta namen?
Ankete o poslovnih tendencah in mnenju potrošnikov, Slovenija, maj 2006
Desezonirana vrednost kazalnika gospodarske klime je bila v maju 2006 za 1 odstotno točko nižja kot v preteklem mesecu.
Prva objava
23.5.2006

Kazalnik gospodarske klime
Desezonirana vrednost kazalnika gospodarske klime je bila v maju 2006 za 1 odstotno točko nižja kot v aprilu 2006 (zaradi znižanja vrednosti kazalnika zaupanja v predelovalnih dejavnostih), hkrati pa za 5 odstotnih točk višja kot v lanskem maju in za 7 odstotnih točk višja od dolgoletnega povprečja.

Kazalnik zaupanja v predelovalnih dejavnostih
Desezonirana vrednost kazalnika zaupanja v predelovalnih dejavnostih je bila v maju 2006 za 1 odstotno točko nižja kot v preteklem mesecu (predvsem zaradi nižje ravni skupnih naročil in višje ravni zalog končnih izdelkov), hkrati pa za 8 odstotnih točk višja kot v lanskem maju in za 9 odstotnih točk višja od dolgoletnega povprečja.

Kazalnik zaupanja v trgovini na drobno
Desezonirana vrednost kazalnika zaupanja v trgovini na drobno je bila v maju 2006 za 1 odstotno točko višja od vrednosti v preteklem mesecu (zaradi zmanjšanja obsega zalog), višja pa je bila tudi od vrednosti v lanskem maju, za 5 odstotnih točk, pa tudi in od lanskega povprečja, za 4 odstotne točke, in od dolgoletnega povprečja, za 8 odstotnih točk.

Kazalnik zaupanja v gradbeništvu
Desezonirana vrednost kazalnika zaupanja v gradbeništvu je bila v maju 2006 za 4 odstotne točke višja kot v preteklem mesecu (zaradi rasti skupnih naročil). V primerjavi z vrednostjo v lanskem maju je bila višja za 5 odstotnih točk in za 7 odstotnih točk je bila višja od dolgoletnega povprečja.

Kazalnik zaupanja v storitvenih dejavnostih
Desezonirana vrednost kazalnika zaupanja v storitvenih dejavnostih je bila v maju 2006 za 4 odstotne točke višja kot v aprilu 2006 (zaradi rasti sedanjega povpraševanja). Glede na vrednost v lanskem maju je bila višja za 8 odstotnih točk in hkrati za 6 odstotnih točk višja od lanskega povprečja in za 1 odstotno točko višja od dolgoletnega povprečja.

Kazalnik zaupanja potrošnikov
Desezonirana vrednost kazalnika zaupanja potrošnikov je bila v maju 2006 za 4 odstotne točke višja kot aprila 2006 (predvsem zaradi bolj optimističnih napovedi potrošnikov glede gospodarskega stanja v Sloveniji v prihodnjih 12 mesecih). Prav tako za 4 odstotne točke pa je presegla tudi vrednost dolgoletnega povprečja.

Metodološko opozorilo
Statistično raziskovanje je sofinancirala Evropska komisija. Za objavljene podatke in besedila je odgovoren izključno Statistični urad Republike Slovenije, in ne Evropska komisija.
Dostop do podatkov
Podrobnejši podatki in časovne serije so dostopni na SI-STAT podatkovnem portalu, ki vam omogoča enostaven način pregledovanja in izpisovanja podatkov v različne formate. Registrirani uporabniki imajo možnost shranjevanja tabel za kasnejši pregled in možnost naročanja na samodejno obveščanje o posodobitvah podatkov.

Avtor: Brigita Vrabič Kek, Matija Remec, Barbara Čertanec